מה זה פרסום במדיה חברתית?

פרסום במדיה חברתית כולל ניהול של המדיה החברתית ע”י ניהול האינטראקציות והתוכן המקוון שלך בערוצי המדיה החברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב ופינטרסט. 

ניהול מדיה חברתית אינו רק לפרסם עדכונים לפרופילי המדיה החברתית של החברה שלך, זה כולל גם מעורבות עם הקהל שלך וחיפוש אחר הזדמנויות חדשות להגדיל טווח הגעה ונראות לקהל היעד שלך. 

כדי להרכיב אסטרטגיה לניהול מדיה חברתית, תצטרך לשקול מהן הפלטפורמות הטובות ביותר למדיה החברתית לעסק שלך. להלן סקירה קצרה של הפלטפורמות השונות ומה היתרונות שהם יכולים לספק לעסק שלך:

פייסבוק – בפייסבוק כמעט 2.7 מיליארד משתמשים פעילים בחודש המגיעים מרקעים מגוונים. ישנו איזון נאה בין מגדרים וקבוצות גיל בכל מה שקשור לבסיס המשתמשים של פייסבוק. זה הופך אותו לפלטפורמה חברתית נהדרת לעסקים שמנסים להגיע לקהל רחב יותר.

אינסטגרם – אינסטגרם הוא ערוץ מדיה חברתית נהדר עבור מותגים שיוצרים הרבה תוכן חזותי. הקהל של אינסטגרם נוטה להיות בצד הצעיר יותר עם יותר נשים מאשר גברים. זו יכולה להיות פלטפורמה נהדרת לעסקים המוכרים מוצרים או שירותים הקשורים לאופנה, סגנון חיים, אומנות או תעשיות אחרות הממוקדות חזותית.

טוויטר – בטוויטר 321 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם ונוטים להיות במקום בו משתמשים מחפשים חדשות ומגמות. פלטפורמה זו אידיאלית למותגים שרוצים להצטרף לשיחה על נושאים מגמתיים בענף שלהם. זה גם מקום נהדר לשתף תוכן עם משפיעים ואנשים אחרים שעשויים למצוא את המותג שלך בעל ערך.

לינקדאין – לינקדאין היא פלטפורמת המדיה החברתית עבור עסקים (B2B) הממוקדים בענפים שונים. באמצעות לינקדאין, אתה יכול למצוא, ליצור אינטראקציה ולשתף תוכן עם אנשים על סמך סוג החברה, התעשייה או שם התפקיד.

יוטיוב – יוטיוב הפך למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, אחרי גוגל. אתה יכול להעלות את תוכן הוידיאו שלך לערוץ זה כדי לעזור וללמד ולהעביר את המסרים שלך לקהל שלך. באמצעות אירוח וידאו בלתי מוגבל, העסק שלך יכול לפרסם תוכן וידאו רב ככל שתרצה ולשתף בערוצים אחרים.

פינטרסט – פינטרסט היא עוד ערוץ נהדר לשיתוף תוכן ממוקד תמונה. זה הפך להיות חובה עבור צרכנים המעוניינים בתחום עשה זאת בעצמך, מלאכת יד, שיפוץ ביתי, תזונה, כושר, אופנה ועוד. אם המותג שלך מוכר מוצר או שירות המלווים היטב את הדימויים, יתכן ופינטרסט הוא המקום האידיאלי עבור העסק שלך.

ניהול דפים עסקיים במדיה החברתית מצריך המון זמן, מחשבה והתעסקות שלא כל בעל עסק יכול לעשות, במיוחד בעל עסק קטן או בינוני שאין לו את המשאבים לניהול נכון ומקצועי הכולל תחזוקה יומית של הדפים והעלאת תוכן חדש ומרתק לקהל היעד של העסק שלו באופן קבוע והכי חשוב שיהיה מותאם וידבר עם קהל היעד שלו בשפה שלהם, אחרת הם פשוט לא יתיחסו לפרסום.

לחץ כאן למעבר למחירים לפרסום במדיה חברתית לעסקים קטנים ובינוניים! 

אימייל Info@SkyMarketing.co.il

גלילה לראש העמוד