פרסום במדיה חברתית

זה הזמן להרחיב את קהל הלקוחות שלכם במחיר קבוע ללא התחייבות וללא חוזים ארוכי טווח, אתם קובעים לכמה זמן תרצו לפרסם

מה כולל המבצע?

  • פילוח של קהל היעד שלך

    אני אדאג להתאמת המודעות שלך לקהל היעד הרלוונטי ביותר עבור העסק שלך בשביל להשיג את התוצאות הטובות ביותר מהפרסום במחיר הנמוך ביותר לקליק

  • כתיבת טקסטים שיווקיים

    כתיבה וניסוח למודעות שלך באופן מדוייק כולל קופירייטינג יצירתי כי אם הניסוח של המודעה לא טוב אז כל המודעה לא שווה כלום, ניסוח טוב חייב לפנות לרגשות של הלקוחות שלך

  • עיצוב גרפי למודעות שלך

    עיצוב גרפי למודעה שלך תוך שימוש בכלים מתקדמים ליצירת מודעות שתופסות את תשומת הלב של הלקוחות שלך ע"י חשיבה יצירתית וייחודית בכל מודעה, בין אם זה תמונה או סרטון, המטרה היא תמיד לחשוב מחוץ לקופסה

  • מגוון פלטפורמות שיווק

    אתה קובע היכן לפרסם את המודעות שלך, בין אם זה פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין או יוטיוב, בכל אחת מהפלטפורמות יש יתרונות, חסרונות, קהלי יעד שונים, טווחי גילאים שונים ועוד הרבה פרמטרים...אם אתה לא בטוח היכן כדאי אני פה כדי לעזור ולייעץ לך תמיד

  • דוחות מעקב ובקרה

    שקיפות מלאה וקבלת עדכונים על כל שלב של הקמפיין שלך בכל זמן ומקום כי רק ככה אני עובד, בנוסף לכך, לכל פלטפורמת שיווק שתבחר לפרסם בה אתה תמיד תהיה הבעלים של החשבון פרסום עם בעלות מלאה על כל הנכסים הדיגיטליים שלך. אתה גם תוכל תמיד להפיק איזה דו"ח שתרצה בתור הבעלים של החשבון הרלוונטי

  • שירות אישי ומקצועי

    בשבילי שירות מצויין זה מעל הכל, אצלי זה תמיד להיות עם חיוך ולעזור בכל מה שאני יכול, גם אם זה לא תמיד משהו שקשור לשירותים שלי באופן ישיר. אתה יכול להיות רגוע כי אני זמין בשבילך בטלפון, באימייל, ובהודעות לכל נושא ושאלה בתחום האינטרנט, ובתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי

תכנים שמעלים ללא קידום ממומן לא שווים! מודעות שלא מקדמים באופן ממומן לא מגיעות לכל העוקבים שלכם, הם מגיעים רק לכ-3 עד 5 אחוז מהעוקבים שיש לכם בדף העסקי, כדי לנהל נכון את הדף העסקי שלך, חשוב לקדם את המודעות שאתה מפרסם

את קהל היעד שלך כדאי תחילה למיין לפי שפה וגיל. כדי להגיע לקהל יעד מדויק וממוקד יותר, אנו נוסיף פרמטרים של השכלה, תחומי עיסוק, תחומי עניין, הכנסה, אזור מגורים ועוד. עוד פרמטרים בהם ניתן להגדיר את קהל היעד שלנו היא על סמך אירועים חשובים, כמו נישואין וימי הולדת, גירושין, לידות, כניסה לעבודה חדשה, מעבר דירה ועוד הרבה תחומים נוספים אשר כוללים התנהגויות שונות, כמו סוג סוגים של טלפונים ניידים, הרגלי קניה שונים, נסיעות וחופשות ועוד הרבה פרמטרים שונים

תמיד טוב לחלק קופונים, לעשות קמפיינים שבו מבקשים לשתף את הפוסטים, ליצור פוסטים ויראליים מעניינם כמו סרטונים, סקרים וכמובן הצעות שיווקיות שונות כמו מבצעים, הטבות, מידע על מוצרים חדשים שירותים ייחודיים שהעסק שלכם מעניק ועוד כל מיני דברים ייחודיים

השאלה הכי נפוצה והכי בעייתית היא תמיד על תקציב פרסום של העסק, התקציב שלך תלוי ביעדים שלך, בסוג המוצר ובקהל היעד שלך. אם אתה מוכר או משווק מוצר רחב תפוצה או שאם הקהל יעד שלך גדול, מומלץ להשקיע בתקציב גבוה יחסית כדי להגיע לתוצאות טובות. מצד שני אם המוצרים שלך הם של  נישה קטנה יחסית או שאתה מספק שירותים ספציפיים אז תקציב נמוך יחסית יכול להתאים לך

אימייל Info@SkyMarketing.co.il

גלילה לראש העמוד