עוזר וירטואלי (צ'אט-בוט)

האבולוציה של הבינה המלאכותית נמצאת בעיצומה וצ’אט-בוטים הם רק נתז קלוש על גל התקדמות עצום. 

צ’אט-בוטים מקוונים חוסכים זמן ומאמצים על ידי אוטומציה של תמיכת לקוחות, איסוף מידע על משתמשים, עזרה בארגון פגישות ואפילו עזרה בביצוע מכירות. 

צפוי כי עד 2020, למעלה מ- 85% מאינטראקציות הלקוחות יטופלו ללא אדם.

צרכנים נהנים גם הם מצ’אט-בוטים והם מתעניינים יותר ויותר בטכנולוגיה זו. מחקר שהוצג בכנס הבינלאומי הרביעי למדעי האינטרנט בנובמבר 2017, זיהה סיבות לכך שאנשים בוחרים לקיים אינטראקציה עם צ’אט-בוטים. 

על פי מחקר זה, הגורמים העיקריים המניעים אנשים להשתמש בצ’אט-בוטים הם:

פרודוקטיביות – בוטים מספקים את הסיוע או הגישה למידע במהירות וביעילות.

בידור – בוטים משעשעים אנשים בכך שהם נותנים להם טיפים מצחיקים, הם גם עוזרים להרוג זמן כאשר למשתמשים אין מה לעשות.

גורמים חברתיים – צ’אט-בוטים מביאים המרות ומשפרים חוויות חברתיות. שיחות עם בוטים עוזרות גם להימנע מבדידות, נותנות לצרכן עם מי לדבר מבלי שישפטו אותו וגם משפרים את כישורי השיחה.

סקרנות – החידוש של צ’אט-בוטים מעורר סקרנות. אנשים רוצים לחקור את היכולות שלהם ולנסות משהו חדש. אין פלא שגודל שוק הצ’ט-בוטים צומח באופן אקספוננציאלי.

צ’אט-בוט אינטראקטיבי לאתרי אינטרנט שיודע ליזום שיחה וירטואלית עם הלקוחות שלך ויכול לספק מידע, שרות או לאסוף עבורך לידים, לעזור להגדיל מכירות, להבין יותר על מוצרים או שרותים שהעסק שלך מספק ע”י מענה על שאלות והצגת סרטוני הסבר שונים או אפילו לקדם מוצר חדש או שרות חדש של העסק ע”י השקה דרך הבוט, למעשה ישנם המון אפשרויות שניתן להתאים לצורך של העסק שלך.

 

צ'אט-בוט בהזמנה אישית

אימייל Info@SkyMarketing.co.il

גלילה לראש העמוד