מבוא למודעות ממומנות בפייסבוק

תוכן עניינים

הקדמה

פייסבוק היא חלק בלתי נפרד מחייהם של אנשים רבים כבר זמן מה. היום, אתה יכול לעשות הכל מצ’אט עם חברים ועד למציאת חברים חדשים בפלטפורמת המדיה החברתית הזו. אפשר גם להרוויח כסף על ידי פרסום בפייסבוק. כיום, יותר ויותר עסקים ואנשים פרטיים משתמשים במודעות ממומנות בפייסבוק כדרך לקדם את המוצרים והשירותים שלהם.

פוסט ממומן בפייסבוק הוא סוג של פרסומת המופיעה בפיד החדשות, ממש לצד פוסטים של חברים ובני משפחה. החברה או האדם יוצר מודעה שיכולה לכלול טקסט ותמונות לפני פרסום זה בדף שלהם. כאשר משתמשים לוחצים על המודעה הם מועברים ישירות לאתר או לדף הנחיתה של החברה שם הם יכולים לבצע רכישות או להירשם לשירותים.

מודעות פייסבוק מציעות הזדמנות ייחודית לקדם דפי פייסבוק ופוסטים. מודעות אלו מתפרסמות בצד ימין של הפיד של משתמשי פייסבוק. פרסומות אלו תרמו משמעותית להכנסות של פייסבוק, וזו הסיבה שהן הצליחו להמשיך לצוף ללא עזרה מבחוץ.

הכוח של פייסבוק הוא בפרסום חברתי. פייסבוק מציעה מגוון דרכים לפרסם ולהגיע לקהל היעד שלך. ניתן להגדיר קמפיין בדרכים שונות בהתאם ליעד שרוצים להשיג ולסוג הקמפיין שתרצו להפעיל.

 

 

מהי מודעת פייסבוק?

תוכן ממומן בפייסבוק (מודעות) הן פרסומות בתשלום שמוצגות לאנשים בפיד החדשות שלהם בפייסבוק.

המודעות יכולות להיות עבור מוצרים, שירותים, רעיונות או מותגים.

פלטפורמת מנהל המודעות של פייסבוק מאפשרת למפרסמים ליצור מודעות בעצמם או באמצעות כלי המיקוד של פייסבוק.

מפרסמים יכולים להגדיר אחת מהיעדים הבאים (קידום מודעות למותג או מוצר, תנועת גולשים באתר החברה, הגברת המודעות לאירוע) ולבחור קהל (טווח גילאים, מיקום, מין).

מנהל המודעות מציע גם מיקוד פוסט המאפשר למפרסמים למקד אנשים שעסקו בפוסטים ספציפיים בפייסבוק בתוך פרק זמן מוגדר.

חברות מסוימות משתמשות בתכונה זו כדי למקד לאנשים שאהבו את הדף שלהם אך לא קיימו אינטראקציה עם אף פוסט לאחרונה.

 

 

איך מודעות פייסבוק עובדות?

מודעות פייסבוק שימושיות כדי להגיע לאנשים שמתעניינים במוצרים או בשירותים שלך. אתה יכול להציב מודעה בפייסבוק על ידי בחירת קהל יעד ולאחר מכן מיקוד לנתונים הדמוגרפיים הספציפיים של אותו קהל.

אתה יכול להגדיר תקציב למודעה שלך, שיגיד לפייסבוק כמה אתה רוצה להוציא על המודעה. זה חשוב מכיוון שאם אין לך תקציב מוגדר, פייסבוק תחייב אותך על בסיס לאדם כשהם צופים במודעה שלך. ככל שהפרסומת יקרה יותר, כך גדל הסיכוי שאנשים ישימו לב אליה.

 

 

מהם סוגי המודעות השונים בפייסבוק?

פייסבוק הוא אתר מדיה חברתית עם קהל רחב. עסקים יכולים למנף את בסיס המשתמשים שלהם ליצירת קמפיינים פרסומיים.

ישנם אחד עשר (11) סוגים של מודעות בפייסבוק אשר מתחלקות לשלושה (3) קטגוריות:

 

קטגוריה ראשונה: הגברת מודעות

1. הגברת המודעות למותג – הצגת המודעות שלך לאנשים בעלי הסבירות הגבוהה ביותר לזכור אותן.

2. תפוצה – הצגת המודעות שלך למספר המקסימלי של אנשים.

 

קטגוריה שניה: שיקול

3. תנועה – לשלוח אנשים לאתר, לאפליקציה, או לאירוע בפייסבוק, או לאפשר להם להקיש כדי להתקשר אליך.

4. מעורבות – קבל יותר לייקים בדף, תגובות לאירועים או רגשות, תגובות או שיתופים לפוסט.

5. התקנת אפליקציות – הצג את המודעה שלך לאנשים עם הסבירות הגבוהה ביותר להוריד את האפליקציה שלך ולקיים איתה אינטראקציה.

6. צפיות בסרטון – הצגת מודעות סרטון לאנשים.

7. יצירת לידים – שימוש בטפסים, שיחות או צ’אטים כדי לאסוף פרטים מאנשים המעוניינים בעסק שלך.

8. הודעות – הצגת מודעות שמאפשרות לאנשים לקיים איתך אינטראקציה ב-Messenger, ב-WhatsApp וב-Instagram Direct.

 

קטגוריה שלישית: המרה

9. המרות – להציג את המודעות שלך לאנשים עם הסבירות הגבוהה ביותר לנקיטת פעולה מסוימת, כגון לבצע רכישה או להתקשר אליך מהאתר שלך.

10. מכירות מהקטלוג – באפשרותך להשתמש בקהל היעד כדי להציג לאנשים מודעות עם פריטים מהקטלוג שלך.

11. תנועה לחנות – הצגת המודעות שלך לאנשים בעלי הסבירות הגבוהה ביותר לבקר בחנויות הפיזיות שלך כאשר הם נמצאים בקרבתן. 

לפייסבוק יש הרבה אפשרויות שונות בכל הקשור לפרסום. אתה יכול להתחיל מאפס, או להשתמש באחת מהתבניות הקיימות מראש כדי להגדיר את מסע הפרסום שלך בתוך דקות.

המטרה של כל מסע פרסום תלויה במה שאתה רוצה שקהל היעד שלך יעשה לאחר שהוא יראה את המודעה. מודעות מודעות יהפכו את המותג שלך לגלוי יותר, בעוד שמודעות ליצירת לידים יגרמו לאנשים להירשם לשירות או למוצר שלך.

 

 

כמה עולה לפרסם ממומן בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק יכול להתבצע ברמות שונות, מעסקים קטנים ועד ארגונים גדולים. עלות הפרסום באתר המדיה החברתית תלויה ברמת השירות שתרכשו ובכמה אנשים תרצו להגיע. אתה יכול להתחיל עם תקציב קטן ולהגדיל אותו ככל שהחברה שלך גדלה.

מחשבון תקציב המודעה של פייסבוק עוזר לקבוע את העלות הכוללת של הפרסום על פני תקופה נתונה, הכוללת את שיעור העלות לאלף חשיפות (CPM) עבור הופעות, מכסת תדירות ותקציבים יומיים.

עלות הפרסום בפייסבוק משתנה בהתאם לתדירות הפרסומת מפוזרת על פני פלטפורמות שונות ואיזה סוג מודעות מוצגות.

 

 

5 אסטרטגיות למסעות פרסום מוצלחים בפייסבוק היום

פייסבוק הופכת במהירות לכלי השיווק היעיל ביותר עבור עסקים. אבל המספר העצום של מודעות בפלטפורמת המדיה החברתית הזו יכול להקשות על תשומת לב. כדי להתבלט, אתה צריך אסטרטגיה שיווקית חזקה.

עם בסיס משתמשים של יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, פייסבוק היא אחד מערוצי הפרסום המבטיחים ביותר. עם זאת בחשבון, יש כמה שיטות עבודה מומלצות שכדאי לבצע כדי להבטיח הצלחה בעת הצגת מודעות.

אסטרטגיות לקמפיינים מוצלחים בפייסבוק היום:

1) בחר את הקהל שלך בחוכמה

2) בצע אופטימיזציה של מודעות הפייסבוק שלך להמרות

3) מצא מילות מפתח רלוונטיות בפייסבוק

4) צור מודעת וידאו מרתקת

5) בדקו ומדדו מה עובד הכי טוב

פייסבוק היא פלטפורמת מדיה חברתית שהיא גם נגישה וגם משתלמת. קל להתחיל, אבל יש הרבה ניואנסים ושיטות עבודה מומלצות כדי להפיק את המרב ממסע הפרסום שלך בפייסבוק, במידה ואתם צריכים ייעוץ והכוונה אנו פה לשירותכם, סקאי מרקטינג ישראל.

שתף את הכתבה:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב print
Print