היכן הכי כדאי לפרסם בשנה הקרובה?

היכן הכי כדאי לפרסם בשנה הקרובה?

  • פייסבוק (FACEBOOK)

כלי תקשורת חברתיים בולטים, במיוחד פייסבוק, שיפרו את אופן הפרסום שלהם והם יכולים לפנות לקהל מדויק ביותר עבור העסק שלך. זו הסיבה שהם משמשים כאחד המקומות הטובים ביותר לפרסם את העסק שלך.

  • לינקדאין (LINKEDIN)

אתר רשת חברתית המיועדת לאנשי עסקים, יכולה להפיץ את הבשורה על החברה שלך באמצעות מודעות ממומנות או דינמיות. מערכת המודעות שלהם מתאימה לגומחה של חברות ולעסקים (B2B) כך שתוכלו להתחבר למקבלי החלטות.

  • אינסטגרם (INSTAGRAM)

מכיוון שפייסבוק היא הבעלים של אינסטגרם, המודעות תואמות לרוב את שיטות פייסבוק. עם זאת, אינסטגרם מאוד מושפעת מגרפיקה ווידיאו, כך שהמודעות שלך חייבות להיות עם תמונות  מרהיבות או צילומים ווידאו בסיפורים מרתקים.

  • יוטיוב (YOU-TUBE)

מבקרים ביוטיוב צופים בכמיליארד שעות וידאו מדי יום,

עם הצריכה הגבוהה הזאת של סרטונים, השקעה במודעות וידאו היא בחירה משתלמת. מכיוון שמודעות וידאו פועלות באופן שונה ממודעות תמונה או טקסט, התשלום תלוי אך ורק בכך שמישהו יבחר להציג או ילחץ על המודעה שלך.

  • תיק-תוק (TIK-TOK)

עם יותר מ- 500 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם, TikTok מהווה הזדמנות עצומה למפרסמים. לא רק ש- TikTok עלתה על טוויטר וסנאפצ’ט בפופולריות, אלא שהיא גם פחות רוויה במודעות מאשר מקביליה הקודמים. האפליקציה הוויזואלית – המאפשרת למשתמשים לערוך ולשתף סרטונים של 15 שניות עם פילטרים, אפקטים ומוזיקה מובנים – עוררה באמת את עולם השיווק בזכות הוויראליות חסרת התקדים שלו.

עוד דברים מעניינים

המשך לקרוא

גלילה לראש העמוד