איך להגדיל חשיפה ולהקטין עלויות שיווק?

איך להגדיל חשיפה ולהקטין עלויות שיווק?

קבענו כי פרסום אורגני בפייסבוק כמעט מת. למרות שחלק מהמשווקים החכמים מצאו דרכים להגיע ללקוחות פוטנציאליים בפייסבוק דרך ערוצים אורגניים, מרבית המשווקים מסכימים שזו כעת פלטפורמת תשלום בלבד למשווקים.

 

המשמעות היא שאתה צריך להפיק את המרב מכל דולר/שקל של מודעות בפייסבוק. איך אתה יכול להגיע לרוב האנשים עם כל מודעה בפייסבוק? זו שאלה שעומדת בפני משווקים רבים. אבל זה מוביל לשאלה נוספת: איך אתה יכול להציג את המודעות הטובות ביותר לקהל זה? איזון התשובות של שתי שאלות אלו זה משהו בעל חשיבות עליונה.

 

והאיזון הזה הוא קלוש. האחוז הגבוה ביותר של המשווקים שסקרנו אמר כי למודעות שלהם לוקח מספר ימים/שבועות כדי להשיג תוצאות מקסימליות…

מה שאומר שאין לך הרבה זמן לייעל את המודעות שלך. איתור המודעות עם טווח ההגעה והמעורבות הטוב ביותר – במהירות – הוא קריטי.

 

כך המשווקים שדיברנו איתם (ואנחנו) עושים זאת.

 

  1. מיקוד טוב יותר.
  2. בדוק את המיקוד שלך כדי למצוא מה עובד הכי טוב
  3. הרחב את קבוצות היעד שלך לקבלת נתונים טובים יותר
  4. בצע טירגוט מחדש ללידים חמים
  5. השג מעורבות במודעות שלך
  6. יצירת פנייה פסיכולוגית לקהל היעד

 

שפע המידע של פייסבוק על צרכנים הוא ללא תחרות. לכן אין זה מפתיע שמשווקים רבים עובדים בעיקר על מיקוד יעיל להגדלת טווח ההגעה של מודעות פייסבוק.

 

עם כמות הנתונים האדירה שפייסבוק אספה, היא אומרת, המשווקים יכולים למצוא קבוצות אנשים מושלמות שאליהן ניתן לפרסם.

עוד דברים מעניינים

המשך לקרוא

גלילה לראש העמוד